- Pár kép az M7-esről a maga "hőskorában". (Most csak az M7-es Budapest-Balaton közötti szakaszáról van szó.)
- Az itt bemutatott fotók alapján érdemes visszaemlékezni arra is, hogy a sztráda 2 sávos szélességét tekintve ugyanúgy mutatott még 2001-ben is, mint mondjuk 20 évvel korábban, 1981-ben. 2001-ben kezdték el és 2002-ben fejezték be a 3 sávosra bővítését, akkor nyerte el mai kinézetét.
- 1964-ben helyezték forgalomba az M1-M7 közös budaörsi szakaszát
- 1966-ig Martonvásárig, majd 1971-ig Zamárdiig építették meg a sztráda bal pályáját.
- 1972-75 között a jobb pálya is elkészült Törökbálint és Balatonaliga között.
- 1977-78-ban kibővítették a budaörsi bevezető szakaszt középen plusz két-két sávval a jelenlegi szélességére.
- 2001-2002 között a 2x2 sávos autópályát 2x3 sávosra bővítették.
- A Balatoni út, más néven a 7-es főút is a Budaörsi útból indult ki egykor és indul ki a mai napig, így a szocialista gépkocsikkal és motorkerékpárokkal tarkított látványa szintén ide passzol.
- A 80-as évek elején a sztrádán utazók arra lehettek figyelmesek, hogy az utak felett húzódó távvezetékekre kosaras kocsikból nagy, piros gömböket szerelnek fel. Jelzőbóják? A legtöbben éveken át csak találgatták, hogy vajon mi célt szolgálhatnak ezek a gömböcök... sokan még a mai napig sem tudják. A figyelmeztető színű légiakadály-jelző gömbök az alacsonyan közlekedő légijárművek számára jelzik a fentről nehezen észrevehető vezetékeket, melyekhez hozzáérve, beléjük akadva baleset fordulhatna elő. Ide sorolhatók például a mezőgazdasági célú helikopterek és kisrepülőgépek (permezetők), valamint az autópályák vonalát követő rendőrségi vagy egyéb tájékoztatási szolgáltatást nyújtó helikopterek.
A gömböknek semmi köze villámvédelemhez vagy statikus feszültség elnyeléséhez, levezetéséhez, szél okozta kilengés elleni nehezékként sem szolgálnak és semmiképpen sem látnak el az autópályára invitáló jelzést kényszerleszállást végrehajtani készülő repülőgépek számára. Ezeket az internetszerte olvasható rémisztő butaságokat mindenki felejtse el.